دختران سرزمین من بی غیرت نیستن..............

crazy and lovely girls

من و زندگی و تنهایی

دختران سرزمین من بی غیرت نیستن..............

 دخترهای سرزمین من فاح… نیستن، بی غیرت نیستن، نامرد هم نیستن، بعضی موقع ها فقط باید مرد باشی که بفهمی این دختر ها چقدر غیرت دارند.


دختران سرزمین ما کم نیستند. زیادند دخترانی که بهشت زیر پای آنان است و وقت سر خاراندن ندارند.
زیادند دخترانی که هم علم دارند و هم عمل. زیادند دخترانی که ۶۰ درصدشان ورودی های کنکور هستند و خیلی هاشان پای مردانه دارند در کشاکش کارهای سخت.
نجابت به دختران سرزمین ما بدهکار است. سخن، در گفتن از دختران سرزمین ما کم می آورد، اما گاهی باید گفت، گاهی باید شنید، گاهی باید فکر کرد.
دختران سرزمین ما کم نیستند. دخترانی که بهشت زیر پای آنان است و نجابت به آنان بدهکار است. اما کم اند دخترانی از سرزمین من، که نتوان از آنان به خوبی و با سینه ای فراخ و گردنی افراشته سخن گفت.
دخترانی که نجیبند، اما ساده. دخترانی که ظرافت و سادگی دخترانه شان در برهوتی از پیچیدگی های برخی آدم ها گم می شود و شاید دیگر یافت شدنی نباشد. کم اند اما هستند.
دخترانی که شاید بهتر است کمی بیشتر با آنان سخن گفت. دخترانی که حتما با دلیل هایی که دارند از خانه فراری شده اند…



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  سه شنبه 21 شهريور 1391ساعت 12:37  توسط sahar